Müşteri Memnuniyeti Politikası

Politikamız, hedefleri destekler şekilde oluşturulmuş, sürekli iyileştirilmesi ve denetlenmesi sağlanmaktadır.

  • Faaliyetlerimizi gerçekleştirirken mevcut mevzuata ve standartlara uyarak tüketici ve paydaşların memnuniyetini sağlamayı,
  • Müşteriden gelen her geri bildirimin ele alınması, incelenmesi değerlendirilmesi için eğitimler vererek, uzman kadrolar oluşturmayı,
  • Şirketimize ulaşan şikâyetlerin şeffaf, objektif, adil ve gizlilikle ele alındığını,
  • Müşteri memnuniyetinin temelinde çalışanlarımızın olduğu, aynı şikâyetin tekrar oluşmaması için gerekli düzeltici ve önleyici faaliyetlerin gerçekleştirildiğini,
  • Müşteri şikâyetlerini sistematik olarak takip ederek en hızlı şekilde sonuçlandırmayı ve müşteriye zamanında doğru bilgilendirme yapmayı,
  • Müşterilerimize ait kişisel verilerin, müşteri onayı olmadan 3. kişi ve kuruluşlarla paylaşılmayacağını,
  • Şikâyetlerin yasal şartlar, kanunlara, yönetmeliklere uygun çözümlerinin sağlandığını, taahhüt ederiz.
ALPASLAN ÖZGÜÇLÜ
GENEL MÜDÜR